eBA İş Akış Yönetim Sistemi 

eBA İş Akış Yönetim Sistemi kısaca elektronik ortamda iş akışının yönetilmesi için tasarlanmış bir otomasyon olarak tanımlanabilmektedir. İş süreçlerinin kontrolünün daha hızlı ve sağlıklı bir şekilde kontrol edilmesi için büyük bir avantaj sunmaktadır. Ayrıca iş süreçleri ile ilgili performansların artması ve aynı zamanda süreç maliyetlerinin düşürülmesi için de oldukça etkili bir sistemdir.

eBA iş akış yönetim sistemi özellikle uzaklık kavramını oradan kaldırmaktadır. Gelişen teknoloji ile birlikte artık şirketlerin ve kuruluşların çağa ayak uydurması açısından eBA iş akış yönetim sisteminin oldukça önemli ve gerekli olduğunu belirtmek gerekmektedir.

İşletmelerin elektronik ortam üzerinde ofis ve diğer tüm detaylara hakim olarak çalışabilmesini sağlar. Hem hızlı hem de kesintisiz bir iş akışı için büyük kolaylık sunan eBA iş akış yönetim sistemi, ayrıca akış üretebilmeniz için de %100 web uyumlu olarak dizayn edilmiştir.

 

eBA İş Akış Yönetim Sistemi Nedir?

Ofis ve kuruluşlarda artık kağıt ve uzaklık kavramını tamamen ortadan kaldırmak için eBA iş akış yönetim sistemi kurulmuştur. Daha hızlı ve seri bir şekilde iş akışının sağlanması hedeflenmektedir. Özellikle iş süreçleri içerisinde kurumsal dokümanların elektronik ortamda paylaşılması ve takibinin yapılabilmesi için büyük bir kolaylık sunmaktadır.

eBA iş akış yönetim sistemi sayesinde şirketleriniz için bir kurumsal hafıza oluşturmayı da başarabilirsiniz. Geçmişe yönelik olarak arşivlemeyi artık dijital ortamda sağlarken günlük veri girişi ile de bunu desteleyebilirsiniz.

Kurum içerisinde arşivdeki tüm belgelerin ihtiyaç olması durumunda hızlı bir şekilde dolaşması sağlanmaktadır. Fiziksel ortamda bulunan tüm belge, evrak ve dokümanların seri bir şekilde eBA iş akış yönetim sistemi içerisinde kaydedilmesini ve daha sağlıklı bir şekilde muhafaza edilmesini sağlayabilirsiniz.

Sisteme tarayarak aktaracağınız tüm fiziksel dokümanlar kolaylıkla elektronik dokümanlara dönüştürülebilmektedir. Bu sayede de elektronik ortamda uzaklık sorununu ortadan kaldırarak dilediğiniz kişi veya kişiler ile paylaşabilmenizi sağlar. İş süreçlerin iyileştirilmesi açısından pek çok avantaj sunan eBA iş akış yönetim sistemi bu süreçte işletmeniz ve kuruluşunuz için de maliyetleri düşürmektedir. Kurum içerisindeki kaynakları bu sayede daha verimli ve etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.

 

eBA İş Akışı Genel Özellikleri

eBA iş akış yönetim sistemi kolaylıkla entegre edilebilme özelliğine de sahiptir. Özelleştirilebilme opsiyonları sayesinde kurumlar içerisinde diğer altyapılar ile de uyumlu olarak çalışarak büyük kolaylık sağlamaktadır.

eBA iş akışı genel özellikleri şu şekilde sıralanabilmektedir:

  • İşletmenin ve kuruluşun kurumsal hafızasının düzenlenmesi
  • Zamanı kontrol ederek sürece odaklı şekilde iş yapma
  • İş süreçlerinin seri ve daha hızlı bir şekilde elektronik ortama aktarılması ve otomasyonu
  • Verilere daha güvenli erişim
  • İşletmenin süreç maliyetlerinin azaltılması
  • Kod oluşturma ve kod yazma ihtiyacının minimum düzeyde olması
  • Kurumsal uygulamalar ile daha hızlı ve kolay bir şekilde entegre olabilme
  • Rol bazlı iş akışlarının düzenlenmesi ve versiyonlama
  • İş süreçlerinde zaman sınırı olmadan takip edilebilirlik

eBA SAP Entegrasyonu Var Mı?

eBA iş akış yönetim sistemi içerisinde SAP entegrasyonu mevcuttur. Bunun için de AXAPTA, LOGO ve Mikro gibi en bilinen ve en kolay entegrasyon imkanları da eBA iş akış yönetim sistemi içerisinde yer almaktadır.

 

eBA’nın Modülleri Nelerdir?

eBA Capture

Hazırlamış olduğunuz dokümanlarınızın hızlı bir şekilde elektronik ortama aktarılmasını sağlar. Bu sayede de sistem içerisinde aktarım yapılırken dokümanlarınızı sınıflara ayırabilirsiniz. Dokümanların yönetimini ve diğer tüm sistemlerin aktarımını gerçekleştirebilmektedir. Arşivleme için oluşturmuş olduğunuz ekibin verimliliğini artırmaktadır. Oluşturmuş olduğunuz standart dışı taramaların ve dokümanların oluşumunu engellemektedir. Yüksek çözünürlük ve boyut düzeltme ile indeksleme gibi tüm ayrıcalıkları sunmaktadır.

 

eBA İş Akış Sistemi

eBA iş akış sistemi iş süreçlerinin aktif olarak hızlı bir şekilde elektronik ortamda işlemesini sağlar. Özellikle kurumsal uygulamalarda kolay entegrasyon özelliğine sahip olmasından dolayı süreç maliyetlerinin de azalmasını sağlar.

Her zaman süreç odaklı olarak iş yapabilir ve bu sayede de iş zamanından tasarruf yapabilmenize yardımcı olur. Uzaktan ve zaman sınırlaması olmadan takip edilebilirlik avantajı sunar. Sürükle bırak teknoloji sayesinde verilerin kolaylıkla gönderilmesini ve indirilmesini sağlar. Kod yazma ihtiyacını en düşük seviye tutarak sorunsuz ve risksiz bir iş akışı deneyimine sahip olmanızı sağlamaktadır.

 

eBA Doküman Yönetim Sistemi

Güvenli bir erişim için özel olarak geliştirilen bir modüldür. Sistematik bir şekilde verilerin sistem içerisinde saklanmasını sağlar. Düzenli olarak sistemin kendini kontrol edebilmesini sağlayarak güvenli ve güçlü bir hafıza ile verileri sürekli olarak düzenleyebilirsiniz.

 

eBA Elektronik Belge Yönetim Sistemi

TS13298 standartlarına uygunluk özelliğine sahiptir. Özellikle resmi yazışmalarda da gerekli olan usullerin ve esasların da yönetmeliğine uygun olarak geliştirilmiştir. Ayrıca standart dosya planı ile uyumlu olan belge yönetim sistemi elektronik imza kullanımı için de uygun bir yapıya sahiptir. e-yazışmalar için sistem kullanılabilmektedir.

 

eBA Dashboard

Sistem içerisine yüklenen verilerin kolaylıkla raporlanabilmesini sağlar. Daha basit ve daha sade bir görünüme sahip olduğu için karmaşık raporların daha anlaşılır bir şekilde incelenmesine olanak sunar. Raporların sonuçlarının da sistem üzerinden kolaylıkla analiz edilebilmesini sağlar.

Oldukça hızlı ve kolay bir şekilde kullanılabilecek bir tasarıma sahiptir. Çoklu kullanım için de uygun olan sistem anında iş süreci içerisinde raporların oluşturularak görsel şekilde sunulmasını gerçekleştirmektedir. eBA iş akış yönetim sistemi veri kaynağı desteği açısından oldukça geniş bir kapasiteye sahiptir.